loading...
بروسیا دورتموند
وحید محجوب بازدید : 41 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (1)

به نقل از وب سایت رسمی دورتموند،نوون سوبوتیچ در مصاحبه ی که در کمپ تمرینی Bad Ragaz انجام شد، درباره ی وضعیت بدنی و احساس خود وقتی که آلمان به همراه متس هوملس قهرمان شد صحبت کرد.

 

سوالات خبرنگاران:

 

نظرت درمورد برگشتت به تمرینات گروهی از چهار هفته قبل؟

 

- بعد از یک دوری بلند مدت و برگشتن به تمرینات، احساس من شبیه به کودکی 10 ساله بود.

 

وضعیت بدنی ات چطور است؟

 

- من سوپرمن نیستم ولی همچنین اجازه نمیدهم مشکلات کوچک من را متوقف کند.من میدانم بعد از مصدومیتی شبیه به این،میتوانیم دوباره آمادگی برسم ولی نه آمادگی 100 درصد.ولی درکل همه چی خوب است،میتوانم راه بروم،بدوم و بدون ترس تکل بزنم.

 image

 

چه زمانی دوباره به وضعیت قبلی خود برمیگردی؟

- تخمین زدن آن مشکل است ولی فک میکنم با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته ام،در وضعیت خوبی قرار دارم.

به مدت دو ما نمیتوانستم کار خاصی انجام دهم والان در وضعیت خوبی قرار دارم و روز به روز بهتر میشوم.

کل تابستان را تمرین کردم و با وضعیت بدنی خوبی وارد تمرینات شدم و تنها چیزی که الان از دست داده ام،بازی های بوندسلیگا است که مدت زیادی است که با آن بازی های فاصله گرفته ام  و بازی های پیش فصل اصلا مثل بازی های بوندسلیگا نیست.

دراین مورد کارهایی انجام داده ام که برای آن بازی ها آماده باشم ولی فقط درصورت بازی در بوندسلیگا میتوانم بفهم که تا چه حد آماده ام.

 image

در زمان تماشای فینال جام جهانی چه احساسی داشتی؟

- خیلی خوشحال بودم.همه برای آنها خوشحال بودیم .افتخار میکنم که این جوانان به ما تعلق دارند.

 

نظرت درباره رقابت جدید در پست دفاع وسط؟

- من واقعا خیلی عصابی میشدم اگر باشگاه به جای گینتر یک مدافع ارزان بخرد.

متس هوملس یکی از بهترین مدافع جام جهانی بود و این نشان دهنده ی سطح کیفیتی است که ما اینجا داریم و این مسئله به احتمال 99 درصد من را از رسیدن به اهدافم باز نمیدارد.

image

 

 

 

کارهایت در اتیوپی...؟

- جزئی از دورتموند بودن،مهمترین اتفاق زندگی من بوده است.

در این تابستان ما در اتیوپی حضور داشتیم.

موقعی که شما شروع به تاسیس چیزی میکنید،خیلی مهم است که بدانید برای چه کسانی این کار را انجام میدهید.

ما به آنجا رفتیم که تاثیرات مثبت پنج کاری که برای آنها انجام داده بودیم را ببینم.

ازجمله ی این تاثیرات: دسترسی نزدیکتر و بهتر به آب پاک،حال کودکان زمان بیشتری را میتوانند در مدرسه سپری کنند به جای اینکه ساعات طولانی را برای پیدا کردن و آوردن آب تمیز صرف کنند.

این کارها بسیار خوب است و به آدم انگیزه ی زندگی میدهد.

 

برنامه ات برای آینده:

- هدف اصلی ما این است که بهداشت در آن مناطق بهبود پیدا کند چون در آنجا به مقدار کافی مدرسه وجود دارد اما آب تمیز نه.

و ما روی این مسئله بیشتر تمرکز خواهیم کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saman در تاریخ 1393/05/15 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

دمش گرم نشون داد خیلی با غیرته
امیدوارم تا چند روز دیگه به امادگی کامل برسی
شکلک
پاسخ : این فصل تو فاز دفاع فک نکنم به مشکلی بربخوریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بوندسلیگا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 4,035